گلایه..


ماه را به هیچکس نمی دهم

دلم گم کرده راهش را و چشمانم نگاهش را,شبیه آسمانی که شبی گم کرده ماهش را..

 

اجازه هست شاکی بشم؟

بگم دلم تنگه واست؟

بگم چرا نیستی دیگه؟

باز من شدم اون یار بد؟

اگه بخوام بازم بگم:دوست دارم...دوست دارم...؟

باز منو دعوا میکنی؟

بازم میگی برو بسه؟

دلت شده ازم خسته؟

اگه بگم همش تویی تو ذهن من

میبینمت من دم به دم..دلواپسم ..دلواپسم؟

بازم منو پس میزنی؟

تیشه به ریشم میزنی؟

اگه فقط یکم...

یکم بخوام نگات کنم

یکم بخوام این دلمو با دیدنت سیراب کنم

باز روتو بر می گردونی؟

من چی بخوام؟

من چی بگم؟

تا بد نشم تو چشمه تو؟

بازم بشم اون دختر شیرین عاشق ماله تو؟

اصلا بذار هیچی نگم من یار بد  من یار بد.

 



نظرات شما عزیزان:

Sara
ساعت15:31---19 آبان 1390
salam azizam...mer30 k sar zaD!Webe u ham kheili khoshgele....link shodi

gandom
ساعت17:01---13 آبان 1390



saahar
ساعت0:09---10 آبان 1390
mer30 nilo jon,webe u ham ghashange ,az ahangesh kheili khosham omad bazam biya

Ahura
ساعت20:38---8 آبان 1390
Very nice
Thanks


اریــــــــــــــــــــــــا
ساعت0:18---8 آبان 1390
سلام ابجی نیلو وبت خوشگله تبریک میگم مرسی که امدی بهم سر زدی راستی من تو چت رومم یه ناظر دارم هم اسم شما بود اول فک کردم شما همونید ولی ازش پرسیدم گفت نه خوشحال میشم بیای چت رومم اینم ادرسش





www.biatochat.com


یا


www.bia2chat.org


اریــــــــــــــــــــــــا
ساعت0:17---8 آبان 1390
سلام ابجی نیلو وبت خوشگله تبریک میگم مرسی که امدی بهم سر زدی راستی من تو چت رومم یه ناظر دارم هم اسم شما بود اول فک کردم شما همونید ولی ازش پرسیدم گفت نه خوشحال میشم بیای چت رومم اینم ادرسش



www.biatochat.com

یا

www.bia2chat.com


morteza.3pehr.
ساعت20:53---7 آبان 1390
salam va dorood banoo
nabinam narahat bashi aaaaaa !!!


توشاهكار خالقی..! تحقيرراباورنكن،برروی بوم زندگی هرچيز ميخواهی بكش،زيباو زشتش پای توست! تقديرراباورنكن،تصوير اگرزيبانبودنقاش خوبی نيستی!ازنودوباره رسم كن،تصويرراباورنكن..، خالق توراشادآفريد... آزادآزادآفريد، پروازكن تاآرزو،زنجير راباورنکن


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:37---5 آبان 1390
سیلام خانوم گلی
چه وب ناسی دالی
خوشم اومد
راستی ممنون از انتقادت
خیلی گلی
بازم میام بازم بیا
اپیدی خبرم کن باز


رضا
ساعت23:36---5 آبان 1390
سلام دوست عزیز ممنون که واسم نطر گذاشتی..من لینکتون می کنم اگه دوست داشتی منو لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:,سـاعت 22:14 نويسنده نیلوفر| |

ananazi&sajjad